Wat is het verschil tussen intel i3 i5 i7?

Je hebt ook nog i, 3, 5 en 7 1 GB en nog meer en je hebt GPU. Wat is het verschil?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

I3 - Dualcore processor
I5 - Dualcore of Quadcore processor
I7 - Dualcore, Quadcore of Hexacore.

Ff wat simpeler:

De i3 is een goede processor voor een familie-computer, maar je kunt er ook goed mee gamen, (eigen ervaring)

De i5 kun je veel programma's tegelijk draaien, en is sterker met driedimensionale programma's, en heel goed om mee te gamen.

De i7 is de echte krachtpatser, de perfecte processor om heel heftig mee te gamen, Heeeeel veel programma's tegelijk open te hebben, simpelweg de processer die echt alles tegelijk kan, en nog snel ook.

Toegevoegd na 55 seconden:
ohja:

GPU is de videokaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om de verschillen tussen deze modellen en welke prestaties ze leveren aan de consument te laten zien, heeft Intel besloten om de nieuwe Core i familie in 3 groepen te verdelen.

- Intel Core i3 – basis processor voor een gemiddeld gezin voor internet en tekstverwerking
- Intel Core i5 – standaard processor voor actief computer gebruik
- Intel Core i7 – top model voor zware toepassingen zoals, gaming en foto- en videobewerking