Hoe verwijder je de pop-up van outlook door je Mail-Provider? ( KPN in dit geval )

Weet iemand hoe je deze pop-up kan weghalen? zie plaatje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Door allereerst de juiste inlog gegevens in te vullen bij Accountbeheer in outlook. Indien de inlog gegevens onjuist zijn zal Outlook keer op keer deze popup blijven tonen.

Tevens de optie "Het wachtwoord opslaan in de wachtwoordenlijst" aanvinken, wat je al gedaan hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is gelukt, het bleek achteraf dat het wachtwoord niet klopte, dank u wel voor uw goede opties.