Pop up wordt onderdrukt bij het verwijderen van een programma. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb een poosje geleden sibelius 7 geinstalleerd, en wil dit nu weer deinstalleren. Maar telkens als ik via het configuratiescherm of een deinstalleer programma dit programma wil verwijderen, is de pop up heel kort te zien op de taakbalk en verdwijnt vervolgens direct weer. Ik kan nu dus niks. Hoe moet ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wat je beschrijft is niet goed: normaal moet je het programma gewoon kunnen verwijderen zoals jij beschrijft. Kennelijk is er een bestandje beschadigd. Je kunt het programma nog een keer installeren over de bestaande versie heen en kijken of het dan wel lukt. Een andere mogelijkheid is om het programma te verwijderen met b.v. Revo Uninstaller of Perfect Uninstaller.

Ik neem aan dat je pc op Windows draait? Installeer dan even Revo Uninstaller (de gratis versie, onder Freeware: http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html), open Revo, selecteer Sibelius en klik op De-installeren. Laat de instellingen maar gewoon zoals ze staan, klik telkens op Volgende, en verwijderen na elke scan de gevonden bestanden.
Pieter2011