film gebrand met dvd creator tekst in beeld hoe gaat dit weg?

Ik heb een film gebrand met dvd creator mp4 bestand en werd met dvd creator een dvd bestand nu staat er alleen steeds reclame in de video zie foto hoe gaat dit weg moet ik dan betalen voor de software?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja. De gratis versie heeft een zogeheten 'watermerk', oftewel die reclame. Zodra je de volledige versie koopt kan je films branden zonder watermerk.