Waarom kan ik geen bijlage toevoegen in mijn Hotmail?

Ik wil twee bijlagen toevoegen in een e-mail, maar dat lukt niet. Ik krijg steeds de melding: 'De instelling is nog niet klaar. Probeer het nog een keer.'

Ik heb het al honderd keer opnieuw geprobeerd, zonder resultaat. Ik heb Hotmail ook al een keer gesloten en opnieuw geopend. Dat hielp ook niet.

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
4.1K

Het beste antwoord

Heb het zo even geprobeerd en inderdaad bij Google Chrome lukt het niet,onder IE lukte het wel bijlagen toe te voegen.Weet niet hoe het bij andere browsers is.

dus gebruik even IE om hotmail te gebruiken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank! Maar... ik open IE en krijg mijn map 'Zakelijk' ineens niet te zien als ik een bijlage wil aanklikken! Hoe is dit nou weer mogelijk????? Andere mappen zie ik wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Stom dat ik daar zelf niet op kwam...

Andere antwoorden (1)

Probeer een andere browser met een van die onderstaan browsers lukt het wel