Waarom ziet mijn windows mediaplayer mijn iphone niet?

Geeft aan geen apparaat aangesloten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

sluit je je iphone aan via een usb-kabel of via bleutooth? wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is itunes op je pc zetten maar ik weet niet wat je er mee wilt doen, probeer als je het via usb doet je computer een keer opnieuw op te starten terwijl de iphone nog ingeplugd zit en als je het via bleutooth doet moet je controleren of de bleutooth op je computer EN iphone aanstaan en moet je waarschijnlijk via apparaten en printers en dan op apparaat toevoegen drukken dan zou het moeten werken. controleer in geval van bleutooth ook of er op de iphone een optie is als "toestel herkenbaar" of " toestel zichtbaar" of iets in die richting
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Net als een iPod werkt een iPhone samen met iTunes. Muziek synchroniseren met Windows Media Player gaat niet lukken. Download iTunes, voeg je muziek toe in dat programma en laad de muziek op je iPhone