hoe voorkom ik automatisch initialiseren Spotify bij elke opstart?

als ik mijn laptop opstart, gaat die automatisch ook Spotify initialiseren, dat kost een paar minuten, hoe voorkom ik dat want ik het Spotify op dat moment helemaal niet nodig en ik zit maar te wachten op wat ik wil doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Type op de commandline msconfig in. Dan zie je wat er opstart bij de tab "opstarten". Haal daar alles wat met spotify te doen heeft weg. En kijk naar de instellingen van Spotify, je het kans dat het zicht niet automatisch uit het opstarten weghaalt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk, hier heb ik wat aan, bedankt

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk zit dit in de instellingen van spotify zelf, kijk daar eens naar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zit geen knop 'instellingen' bij Spotify, geen oplossing dus