wat is een goede usb stick met 250gb om programma's op te nemen van je tv?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je het daarvoor wil gaan gebruiken, waarom geen externe hd? Veel goedkoper en groter verkrijgbaar. Maar als antwoord, zo goed als elke minimale schrijfsnelheid van 20mb/s zou ik wel aanraden maar dat hebben de meeste wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een leek ben en je wil gewoon eens wat opnemen zou ik voor een externe hd gaan. Mits je tv een usb poort heeft en geschikt is voor opnemen. Je betaald niet veel voor een hoop geheugen dus je kan nog eens wat films opnemen. Dit is een voorbeeld maar goed betaalbaar, niet groot en je kan er genoeg opzetten http://www.bol.com/nl/p/western-digital-my-passport-1tb-usb-3-0-zwart/1003004012616332/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een 256gb stick is al snel over de 200 euro. Dus dan is dit een betere oplossing neem ik aan.