kun je met nokia store dezelfde/evenveel apps downloaden als met de playstore??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ja, soms kan je minder apps downloaden, maar dan ligt dat aan het type telefoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Nokia's Ovi store is voor Nokia's eigen apparaten die op Symbian en S60 e.d. werken. Google Play Store is voor elke mobiel die op Android draait.

De apps zijn dus altijd anders, ook al is er voor beide bijv, een youtube app.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sommige apps zullen anders zijn sommige zelf heel de zelfde hangt af van of de maker van de app de app ook aan nokia geeft (sommige apps zijn zoal op de nokia store app store (apple) android store play store (android en google phones) heel het zelfde )