Hoe kan ik Adobe flash player downloaden op mijn Samsung Galaxy S2 ? Na de software update heb ik geen Adobe Flash Player meer.

bijvoorbeeld als ik naar een site ga, en een filmpje wil bekijken, zegt die ding install flash plug-in ofzo iets.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (3)

1. Als hij zegt install flash plug-in druk er dan gewoon op..

2. Download via Google Play.

3. Of ga naar http://filecrop.com/search.php?w=adobe+flashplayer+apk&size_i=0&size_f=100000000&engine_d=1&engine_h=1&engine_e=1&engine_m=1&engine_4=1 En download de apk op je pc en gooi hem via een usb kabel op je mobiel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan hier de legale adobe downloaden
stap 1:verbind je telefoon of sd-kaart met je pc/laptop.
stap 2: http://adobe-flash-player.nl.softonic.com/android download!
stap 3: download het op je telefoon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
via googleplay kan je hem ook nie downloaden
Flash Player wordt al een tijd niet meer voor Android gemaakt en is ook uit de Play Store verwijderd. HTML5, de vervanger van Flash, wordt door de moderne browsers ondersteund. Maar nog niet alle websites die van Flash gebruikmaken hebben dit aangepast.

Gelukkig kun je Flash Player nog gewoon op je mobieltje installeren, maar dan moet je wel eerst de beveiligingsinstellingen aanpassen.
Daarvoor ga je naar Instellingen > Applicaties (of: Beveiliging) en zet je een vinkje vóór Onbekende bronnen/Installatie van niet-Marketapplicaties toestaan.

Vervolgens surf je op je mobiel naar:
http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html
Dat is de officiële website van Adobe en daar loop je dus de minste kans om een virus op je mobiele telefoon te krijgen. Scrol naar beneden en download de versie die staat onder 'Flash Player for Android 4.0 archives' (zie afbeelding).

Toegevoegd na 3 minuten:
Je vindt de afbeelding hier: http://tinypic.com/r/166f5lc/5
Pieter2011
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe irritant het soms ook is (nog steeds); een paar maanden geleden al, heb ik me neergelegd bij het feit dat Flash niet meer beschikbaar is voor Android. Maar tot mijn verbazing kom jij hier doodsimpel met DE oplossing :) Ge-wel-dig! Onzettend bedankt Pieter, ik heb het natuurlijk ook meteen even getest. Jouw antwoord verdient 20+ Ik kan er maar 1 geven ;)
+ dus
Pieter2011
10 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is, Natha! Je moet je alleen wel realiseren dat Flash een slechte naam heeft: het programma heeft zoveel veiligheidslekken dat de updates bijna niet meer bij te houden zijn. En omdat Flash voor Android niet meer gemaakt wordt, krijg je ook geen updates meer. Gelukkig zullen over een tijdje alle websites wel zijn aangepast, zodat je het programma niet meer nodig hebt. En voor die andere 19+ punten hou ik me natuurlijk aanbevolen ;)