wat gebeurt er als mijn nummer nog over moet worden gezet van prepaid naar een nieuw abonnement en ik gebruik de nieuwe simkaart al?

Ik heb naar mijn nieuwe abonnement nummerbehoud aangevraagd, nu heb ik mijn nieuwe simkaart en nieuwe telefoon al wel maar mijn nummer is nog niet overgezet en er staat dat je de simkaart beter nog niet kan gebruiken. Wat gebeurt er als ik hem in mijn telefoon doe maar er verder niet mee bel/sms/internet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er aan bij welke provider dit abbonoment aangesloten is

Antwoorden (1)

Dan heb je tot de overdracht tijdelijk een ander nummer op de nieuwe simkaart. Zodra je nummer overgaat zal het tijdelijke nummer verdwijnen en je eigen nummer op die sim worden gezet.

Let op: gebruik tot de overdracht de nieuwe sim liever niet, want dat kan hoge kosten opleveren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de oude prepaid kaart in de nieuwe telefoon stop, dan bel je prepaid. Alleen op de dag van overzetten; kan het conflicteren. Je kun hierover het beste je nieuwe provider de vraag stellen.