Ik heb op een externe harde schijf een aantal mp3 en mp4 muziekstukken, maar weet niet hoe ik deze continu met media player kan afspelen

De windows media player vraag om afspeellijsten te maken , maar ik kan er niet achterkomen hoe dat moet.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet de nummers selecteren (met crtl of shift click) en dan openen. Vervolgens kan je bovenin de player op mediabibliotheek klikken en daar afspeellijsten maken. Ik heb wel Vista dus misschien is het anders voor jou besturingsprogramma.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daarom gebuik ik Winamp. Heel makkelijk in gebruik en gratis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je snel een afspeellijst wilt maken, kun je ook media-player openen in een klein scherm, de map met muziekstukken in een klein scherm ernaast, en dan de muziekfiles naar de balk aan de rechterkant van de mediaplayer slepen. De files zelf blijven op hun oorspronkelijke locatie staan, maar de mediaplayer weet dan dat hij ze in die volgorde achter elkaar moet spelen.