Bestaat er een gratis programma van apple waar ik zelf muziek mee kan maken?

ik heb een apple, maar kan geen programma vinden waarmee ik zelf muziek kan maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
garageband

Antwoorden (1)

Op iedere aangeschafte mac staat het gratis programma "garageband". Hiermee kan je muziek maken. Het leuke dit programma is dat je het net zo moeilijk of makkelijk kan maken als je zelf wilt. Er zijn standaard presets, maar je kan ook zelf melodieën maken met het toetsenbord. Daarnaast is het zelfs mogelijk een microfoon of muziek instrument met een digitale aansluiting te koppelen.