Wie weet een gemeenschappelijke agenda die te beheren is vanuit Windows en een smartphone?

Het moet een programmaatje zijn (app voor de smartphone) dat de gebruiker in staat stelt de agenda voor elke dag te raadplegen en bij te werken. Werkend zowel voor Windows, als voor Androïd en Ipad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Google Agenda.
Op de pc en op de iPad kun je gewoon inloggen op de website.
Voor Android kun je gebruik maken van de standaard agenda app (dacht ik)
Op een Android telefoon log je namelijk in met je Google account.
En je kunt uiteraard op je Android toestel ook altijd naar de mobiele website gaan.

Je maakt een persoonlijke of publieke agenda aan, en deze kun je ook delen met mensen naar keuze, door het emailadres in te voeren.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is een goeie: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik ik ook. +