Ik heb een Minolta diascanner die wel werkt op windows xp, maar niet op windows 8 (nieuwe computer). Hoe krijg ik dit werkend?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Je antwoord ligt bij de fabrikant. Die zal een update moeten hebben voor je hardware. Momenteel ligt de site eruit, dus een link is niet handig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het enige wat je kunt doen is wachten tot windows 8 er geschikt voor is windows xp blijft toch ondersteund door updates tot april 2014 in de tussen tijd zal hij heus wel geschikt worden gemaakt voor windows 8
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor Windows 8 geldt dat ook de drivers voor Windows 7 werken. Dus even zoeken of er een driver voor die windows versie beschikbaar is. Anders inderdaad wachten op een nieuwe driver van de fabrikant. Of helaas en jammer voor jou, een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou eens een *Dat* Kunnen proberen te downloaden van de site van je diascanner. Dat moet je installeren, Ik had het zelfde probleem met mijn Canon Injekt pro ip3500. Dit werkte ook voor mij.