Hoe kan ik een URL typen met een virtueel toetsenbord?

Ik heb de browser van Google en daarvoor het virtueel toetsenbord ingeschakeld, alleen als ik klik op de URL balk en ik wil iets typen dan reageert hij niet. Op Facebook bijvoorbeeld, als ik een andere URL wil intikken dan begint ie te tikken bij het kopje "status". Met mijn gewoon toetsenbord werkt het gewoon naar behoren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik draai Windows 8.

Antwoorden (1)

Als dat niet werkt? Waarom schakel je de virtuele toetsenbord niet uit? Dit had ik ook en ik snap eigenlijk niet waarom je dat gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ik een laptop gebruik moet ik steeds naar voren hangen om erbij te kunnen wat z'n tol begint te eisen van m'n nek. En ik ben vliegensvlug met een muis en virtueel toetsenbord. Zo kan ik gewoon ontspannen in mijn stoel blijven zitten.