Setup van Microsoft office 2007 aanklikken, vervolgens blauw scherm, hoe kan ik dit oplossen?

Ik wil dus (legale versie) van microsoft office project 2007 installeren. Ik klik op de setup en vervolgens krijg ik een blauw scherm met daarop compter closed, cause it may damage (ik weet het niet precies).

Ik snap niet hoe dit kan, heeft iemand tips om dit te verhelpen?

Toegevoegd na 49 seconden:
Het programma stond er wel eerst op en is gescand op virussen (resultaat: geen virus)

Toegevoegd na 3 dagen:
Computer gegevens:
Processor: Core i7 2nd generatie
Werkgeheugen: 8GB RAM
videokaart: NVIDIA GeForce GT 540M 2GB

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
capthavoc
11 jaar geleden
de precieze info op dat blauwe scherm zou toch handig zijn
installeer je vanaf cdrom of heb je een probeer pakket waar je een serie nummmer invoert ?
op een laptop of gewone pc ?
misschien is de cd wat vuil ?
maar de precieze melding is wel belangrijk

Antwoorden (1)

Misschien dat de processor het niet aan kan en de computer automatisch zich uitschakelen. Kijk even of je computer het wel aankan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mn computer kan het makkelijk aan, Core i7 2nd generatie, werkgeheugen 8 GB RAM