Hoort Outlook 2003 te verdwijnen als ik Office 2010 Home en Student (zonder Outlook, dus) installeer?

Volgens mij is de vraag helder. Ik had Office 2003 inclusief Outlook geïnstalleerd, en nu heb ik Office 2010 Home en Student geïnstalleerd... met als gevolg dat Outlook nu helemaal weg is!
Hoort dat zo te zijn, of heb ik iets fouts gedaan tijdens installatie?
Kan ik de oude versie van Outlook, en veel belangrijker, alle oude e-mails terughalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K
Pieter2011
11 jaar geleden
Waarschijnlijk kom je die oude berichten zo wel op het spoor: Het pad naar het .PST-bestand is in de meeste gevallen: C:\Documents and Settings\ \Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\. Kun je het zo niet vinden, dan kun je eventueel via Mijn computer of de Windows Verkenner de opdracht Zoeken gebruiken om het .PST-bestand te lokaliseren. Typ bij zoekcriteria *.PST en selecteer bij Zoeken in de optie Lokale vaste schijven. Zorg dat de opties Systeemmappen doorzoeken en Verborgen bestanden en mappen doorzoeken zijn aangevinkt. Je vindt deze via Extra >> Mapopties >> Weergave. De opties staan in de lijst Geavanceerde instellingen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Je installeert nieuwe versie van office, dan verdwijnt alles van de oude, outlook hoort daar ook bij. Ik hoop dat je je mail terug kunt krijgen.

Antwoorden (1)

Tijdens de installatie heb je twee keuzes, automatisch laten installeren of het handmatig doen.
Als je het automatisch laat doen word de oudere (minder betere dus..) weggehaald.
Als je handmatig installeert kun je ervoor kiezen de oude te bewaren.
In mijn ogen is de enige oplossing systeem herstel.