Kan ik filmen met mijn laptop?

Ik weet dat ik foto's kan maken maar zou graag ook filmpjes maken voor mijn blog. Ik heb een computer met webcam maar zou het mogelijk zijn om te filmen wat op mijn scherm is zonder videocamera of mobiel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
8.9K

Het beste antwoord

Natuurlijk kan je die laptop als camcorder gebruiken.
Als je er een externe (losse) pc camera op aansluit en installeert kan je er gewoon filmpjes mee maken. En dan kan je op het scherm zien wat er opgenomen word.
Je kunt met windows movie maker (of een ander videoprogramma) gewoon een film maken zoals jij dat wenst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om je webcam beelden te filmen kan je windows live movie maker gebruiken of andere programmas