Hoe verander je een filmpje van MPG naar MOV?

Ik heb een filmpje van mijn camera op mijn laptop gezet en nu staat het filmpje in quicktime player maar als ik het verstuur naar iemand anders doet het filmpje het niet, nu wil ik het filmpje van MPG naar MOV veranderen maar weet niet hoe dat moet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan haast niet. MPG is het meest afspeelbare bestand wat je kan bedenken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ontvanger van het filmpje heeft een mediaplayer die te weinig kan.
Waarschijnlijk de standaard player van Windows of Apple.
Het ligt dus niet aan jou maar aan haar.
VLC speelt alles af, geschikt voor beide besturingen. Dat moet zij even installeren.

Het beste antwoord

Je moet het even overzetten naar een andere format met dit gratis programma:

http://download.cnet.com/Any-Video-Converter/3000-2194_4-10661456.html

Je kan hiermee alle kanten op qua converteren.