Is het mogelijk om in Windows 7 mensen verschillende rechten te geven voor 1 gezamenlijke map?

Op mijn werk zijn verschillende mensen actief in dezelfde mappen, daardoor verdwijnen er soms mappen. Of worden aangepast. Ik wil dat slechts 2 mensen rechten krijgen om te verwijderen. Lezen mag wel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

U opent de verkenner en klikt rechts op de betreffende map, nu kan u delen kiezen en dan delen met specifieke personen. Als dat gebeurd is kan elk van de deelnemende personen 'accounts) specifieke rechten toekennen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hou ook rekening met eventuele beperkingen die u op uw account heeft binnen het bedrijf. Het is mogelijk dat u zelf geen rechten kan geven aan collega's op een bestand of map op een gedeelde netwerk locatie. Het zou kunnen zijn dat u dit moet aanvragen bij een IT Servicedesk. Als er een IT servicedesk is binnen uw bedrijf, zou ik de collega's daar bellen voor advies