Hoe moet ik een minecraft server portforwarden?? ( kijk beschrijven)

Ik wil m'n server portforwarden maar er staat geen plek waar toolbox en game en application sharing.
Waar kan ik een alternatief vinden??
( kijk plaatje )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Vermoedelijk kan je port forwarding instellen bij het kopje "Firewall"
Dit verschilt per router.

Wat is het exacte type van je Thomson router?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij "advanced" kan je kiezen voor "forwarding" vul daar het ip adres in van je computer (indien je die niet weet, klik op start -> uitvoeren -> typ "cmd" en druk op enter (er opent nu een zwart venster) -> typ "ipconfig" en druk op enter. Je ip adres zal waarschijnlijk beginnen met 192.168) en geef vervolgens de betreffende poorten op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ter info minecraft server gebruikt TCP poort 25565. Verder kan het zijn dat je deze zelfde poort nog moet toestaan in de firewall van je router en eventueel ook je Windows firewall. Succes!