Ik wil een directory met files van mijn harddisk verwijderen. Waarom lukt dat niet ?

Zodra ik delete kies zegt windows 7 "Verwijder de schrijfbeveiliging" . Volgens mij zit die er helemaal niet op. Hoe krijg ik die files weg ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kunt je C schijf inderdaad blokkeren met ''Bitlocker''. Je klikt een keer op je C schijf, en dan duw je op de rechter muis, dan krijg je een lange lijst, onder aan eigenschappen. Nu moet je kijken of er staat bitlocker inschakelen, als dat er staat is die niet versleuteld! Als je een map wilt verwijderen met files er in, dubbel klik op de map tot die word geopend. Klik op een file 1x en dan Ctrl-A dan zijn ze allemaal geselecteerd, rechter muis knop, verwijderen. Dan hou je alleen de lege map over. Dan duw je links op de map 1x en ga naar eigenschappen onder aan, kijk of de map is beveiligd. Zorg tot die kleine vierkantjes alle twee niet zijn aangevinkt, anders klik je er op als ze blauw zijn, alle twee klikken tot het blauwe weg is en dan duw je op toepassen. Nu moet je de map ook kunnen verwijderen. Hoop tot je het snapt, succes! Als het nog niet lukt ga naar help en ondersteuning
Bronnen: