Welke grote technische inovatief staan voor 2010 gepland ( computer , tv telefoon enz)

Toegevoegd na 2 minuten:
Revolutie

Toegevoegd na 9 minuten:
of mischien helemaal nieuwe producten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Innovaties worden niet echt gepland. Er wordt wel gezegd wanneer ze ongeveer komen, maar niet exact. Als je nu kijkt in een tijdschrift van zelfs maar 5 jaar geleden, zie je dat vele uitvindingen die al voor 2007 "gepland" stonden nog steeds niet klaar zijn. Dus is de enige manier om jouw vraag te beantwoorden een waarzegger in te schakelen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer eenheid wat betreft telefoonopladers, om zo de afvalberg te beperken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen. Innovaties worden niet gepland. Ze worden wel vastgehouden om als verrassing gepresenteerd te worden. Maar dan maakt men dat niet bekend aan het grote publiek tot de lanceerdatum.
AWM
14 jaar geleden
Zoals PPL al zei, de touchcomputers wordt zeker bekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoorde ook steeds iets over 3d tv schermen
14 jaar geleden
Ik denk: 3D televiesies!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Philips heeft al jaren een 3d tv klaar die werkt zonder bril.
Ze willen het echter niet uit brengen omdat de markt er nog niet klaar voor is.

ze gaan eerst met de markt mee om zo meer te verdienen in andere woorden vaak is voor ons inovatie een product dat al 10 jaar bestaat alleen nog niet beschikbaar gesteld is voor de markt.

dus eerst komen de met 3d bril benodgid tv's

Tv's zullen straks ook extra harde schijven krijgen en er zal meer met led technologie gewerkt worden.

de mediacenters zullen alleen maar uitgebreider worden.

Pc's zuiniger en sneller.

telefoon sneller en langere accuduur.
zelfde geld voor laptops.

Microsoft zal met project Natal komen voor de xbox 360 en Sony zal daar zijn motiontrack als antwoord op bieden.

in andere woorden het motto voor 2010 is sneller zuiniger en meer functionaliteit maar geen revolutie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Project Natal
Een gameconsole waarbij je je lichaam als controller gebruikt. (zoals de wie maar dan zonder controller en nunchucks).

Toegevoegd na 41 seconden:
Zoals de "Wii" dus :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
qua hardware gaan we vast een hoop ipad achtigen tegenkomen.

wat software betreft komt er een reeks met Linux distributies aan waardoor microsoft zijn windows straks gratis kan gaan weggeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat met location based technology te maken heeft. App's die weten waar jij bent en de informatie die ze je aanbieden, daar op afstemmen. Dit alles steeds losser van geo-interfaces (lokaties op de kaart, GIS-toepassingen), dat gebeurt allemaal op de achtergrond en is bijna niet meer relevant voor de gebruiker.
Je wil niet meer weten waar je bent, maar hoe lang het duurt voor je thuis bent, wie er in de buurt zijn, wat er in de buurt te doen is, of je genoeg geld hebt om te komen waar je wil zijn enzovoorts.

Toegevoegd na 1 minuut:
En augmented reality-toepassingen die verder gaan dan 'gespeel'.