Hoe maak je deze plaatsje (Zie foto beschrijving) met die tekst enzo?

Ik wil zoiets ook zelf maken, want ik vind ht heel leuk om te doen. :)

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel plaatje!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je neemt een digitale afbeelding en kopieert die naar Word. In de opmaak van die afbeelding zet je vervolgens dat deze áchter de tekst moet staan. Dan ga je er een tekstvak bij invoegen. De tekst die je in dat vak invult komt dan net als je voorbeeld vóór de afbeelding te staan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, nu zie ik dat er ook nog iets in kleine letters onder staat. Daar moet je dan een tweede tekstvak voor maken, en daar een andere letteropmaak voor gebruiken.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je heb ook verschillende apps hiervoor: bijv. Meme generator maar dat is meer voor de humor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik paint. Foto opslaan, met paint openen en dan kun je er allerlei letters op tevoorschijn toveren met die hoofdletter A bovenin je schermpje (bij het gummetje etc).

Je klikt op die A en dan klik je op de goede plek van je foto. Dan krijg je op je foto een vierkantje wat je kunt uittrekken tot een rechthoek en daar kun je typen. Automatisch komt er dan ook een schermpje met de lettertypemogelijkheden en het formaat. Als je klaar bent sla je de foto weer op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar dna kan je niet doe letters -____________-