Is het mogelijk om een bestand te maken waarvan alleen de tekst kan worden aangepast?

Dus alle afbeeldingen blijven hetzelfde en sommige tekst kan wel worden aangepast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, kopieer de afbeelding(en) naar een word document, zet de tekst erboven of ernaast (rechts en/of links) of eronder, die tekst is altijd te bewerken, let goed op de cursor want die bepaalt de plaats van de tekst, verder kun je een afbeelding in dat word document goed afstemmen met/op de tekst door het formaat (afmeting) wat aan te passen, klik op de afbeelding en verklein/vergroot via een hoekpunt.