Bestaat er een site of programma waar je een viritueel lichaam kunt maken?

Geen Sims of spel platform.

Aan de hand van je echte maten en figuurtje maken. Voor bijvoorbeeld een site.
Naakt of gekleed.

Liefst dat je meerdere kunt maken.
Onbeperkt.

Soort bodyshop
Geen Photoshop maar een freeware programma

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.4K

Antwoorden (1)

Ja en nee, niet specifiek waar jij op uit bent. Echter zijn veel games en dergelijke voorzien van "character customisation" waarbij je in principe in lichaam kunt namaken, de grootte, breedte, gespierdheid. Je zou bijvoorbeeld een game als Soul Calibur 4 of 5 te pakken, een poppetje maken naar jouw evenbeeld, en daar een screenshot van maken. Het gaat snel en efficient, met de graphics van tegenwoordig lijken ze levensecht.