Hoe kan ik enkel mijn geselecteerde liedjes naar mijn ipod synchroniseren?

Ik heb de liedjes die ik niet zo graag meer hoor of liedjes die ik 2 keer heb (life en originele versie bijvoorbeeld) (in mijn i-tunes bibliotheek) afgevinkt..
Ik had gehoopt dat ik mijn ipod zo kon synchroniseren dat enkel de aangevinkte liedjes nog zouden staan... maar ik vind echt nergens een knop waarmee ik dat zo kan doen...

ik heb ook al geprobeerd om mijn ipod te synchroniseren in de hoop dat itunes vanzelf de niet aangevinkte liedjes zou weglaten... Maar ook dat is niet gelukt!

Ik ben echt al lang aan het zoeken en ik vind nergens een antwoord :'(
kan iemand mij a.u.b. helpen?!

thanx!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de pagina 'algemeen' (met je iPod geselecteerd) in iTunes en vink aan 'Synchroniseer alleen geselecteerde nummers' als je dan bij muziek aangeeft dat je je hele bibliotheek wilt synchroniseren worden alleen de door jou aangevinkte nummers gesynchroniseerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Suuuuuper merci!

Het beste antwoord

Wat is je moet doen is het volgende: Maak een playlist van alle songs die je wilt synchroniseren met je iPod, en synchroniseer(aanvinken) dan alleen die net gemaakte playlist.