Hoe maak je filmeffecten?

Ik zoek een Programma die een van deze dingen kan: Elektrische stralen bij je handen die je op iemand af kan sturen, een Luchtbel waar je in kan. Deze zijn voor een film! :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zoek ook nog een programma waarbij je de achtergrond kan veranderen, dat het lijkt alsof je bijvoorbeeld vliegt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat is het programma ' particle illusion' en het kan precies wat jij beschrijft, het bestaat als plugin voor Adobe AfterEffects(sterk aan te raden) of als stand-alone versie.....