Hoe kan ik Java downloaden voor windows 8?

Ik krijg steeds deze boodschap te zien (zie foto) en ik begrijp gewoon niet wat ermee bedoeld wordt. Wie kan het me uitleggen in simpele taal zodat ik ook Java kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

De foutmelding geeft aan dat je in de bureaubladmodus moet zitten om Java te kunnen downloaden. Dit is vreemd, want zo te zien zit je al in de bureaubladmodus. Ik heb diezelfde foutmelding ook gekregen, maar ik heb Java nu wel op mijn computer staan. Ga naar bijgevoegde bron om een directe download van Java te krijgen. Deze downloadlink moet als het goed is wel gewoon werken. Wanneer je Chrome gebruikt op Windows 8 64-bit is het aangeraden zowel de 32-bit als de 64-bit versie te installeren. Als je Windows 8 32-bit hebt, dan volstaat alleen de 32-bit versie van Java.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan gewoon Java downloaden en installeren.
Dat ballonnetje betekend dat je dus java niet kan installeren vanuit een app.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar dat doe ik ook niet. Ik ga gewoon naar Java.com en het lukt niet van daaruit... :(
Zet je computer eerst in bureaubladmodus

Dat kan je op verschillende manieren doen, b.v. door:
* op de toets met het Windows logo drukken op het toetsenbord.
* op de Bureaublad-tegel in het startscherm klikken

Start dan pas de internet explorer op. Die dus NIET starten in applet mode
En probeer het dan nog een keer.