Waarom leveren mijn foto's op imessage niet af?

Ik heb een ipod touch 5th generation. Nu heb ik de hele tijd met imessage berichten en foto's kunnen versturen. Maar als ik nu een foto wil verzenden levert hij nooit af. Er komt dan in het rood op 'niet afgeleverd' met een uitroepteken erbij. Ik heb al vanalles geprobeerd om dit probleem op te lossen. Een ander wifi geprobeerd. En aan de andere persoon ligt het niet want ik heb het bij alle contactpersonen.. Als ik na de foto die niet wordt afgelever dan nog eens tekst wil sturen dan duurt het erg lang, maar uiteindelijk zend de tekst dan toch. Iemand die me kan helpen ? Of weet waar het aan zou kunnen liggen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies waar, maar kijk eens onder instellingen, en controleer de instellingen van berichten zelf, maar ook van iCloud, en of het juiste Apple id word gebruikt.