Ik moet met AOM de titans de iso file steeds opnieuw mounten met poweriso, als ik het wil spelen, waarom?

met de gewone aom hoef ik niet steeds opnieuw te mounten maar kan ik gewoon op het .exe bestand klikken en spelen. Ik had de iso van de titans gemound en alles wat erop stond gekoperd naar mijn harde schijf. Maar ik moet nu als ik de .exe open in het mapje waarin de titans geïnstalleerd is de cd alsnog koppelen, anders kan ik niet openen. waarom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

De redenen kunnen vrij divers zijn, van een beschadigt register tot een onnozele foute instelling, het is en blijft soms een vrij lastig programma.
Probeer eens om poweriso te verwijderen en opnieuw te installeren, gebruik daarvoor de uninstaller van revo
Deze is gratis te downloaden op http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Voordeel van deze is dat hij tevens ook alle restbestanden verwijdert inclusief de verwijzingen in je register.
Wel even na die tijd een herstart doen, daarna kan je poweriso opnieuw installeren.
Ik heb zelf al een tijd geleden afscheid genomen van poweriso mede om de zelfde redenen, soms werkte hij prima en dan plots weer allerlei rare onverklaarbare kuren.
Nu gebruik ik al een geruime tijd Magicdisc, lekker licht programmaatje en geen geouwehoer met allerlei instellingen en weet ik veel wat nog meer.
Magicdisk is te vinden op
http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm

ps je kan ze ook gewoon naast elkander gebruiken.

Succes ;-)