Welk programma of software kan ik gebruiken om een mooie intro van een video te maken?

Zelf gebruik ik Final Cut pro. Hier kan ik wel het een en ander mee maken, maar ik was meer benieuwd naar de manier waarop deze intro gemaakt is: http://www.youtube.com/watch?v=qYVF8d2y43I&feature=youtu.be

Alvast hartelijk dank.

11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

volgens mij is daar gebruik gemaakt van adobe after effects cs6 of 5 . je kan de trial downloaden op de site van adobe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik het zo zou moeten maken, dan koos ik voor After Effects van Adobe, maar Avid MediaComposer i.c.m. juiste plugins kan dit ook. Voor beide geldt wel dat het even zoeken is hoe je het precies moet maken, met name MediaComposer heeft nogal een steile leercurve...