Kan ik zelf het aantal pixels veranderen?

Ik wil een foto op plexiglas af laten drukken 60 x 120 cm, maar ik heb geen idee hoe ik de pixels moet veranderen om een scherp resultaat te krijgen. Kan ik iemand mij misschien helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen hoge resolutie beeld hebt, wordt het wel een klein beetje scherper maar krijg je nooit een echt scherp resultaat, hoeveel ze ook beloven in CSI-Miami.
Je kunt het proberen met 'resample' in Photoshop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via photoshop kun je het aanpassen waardoor het scherper lijkt

Antwoorden (1)

http://www.irfanview.com/

Via deze site kan jij je pixels veranderen voor een beter resultaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je dan ook even uitleggen hoe het ongeveer werkt en of je er goede ervaringen mee hebt? Ik vind het maar een lelijke site.