Is er een oplossing voor deze foutmelding met Google Chrome die ik uitsluitend krijg als ik een bepaalde site bezoek?

De site waar het om gaat is www.elpais.com, en hele bekende Spaanse krant, en ook een hele betrouwbare site. Als ik een pagina oplaad, dan blijft het knopje voor "Pagina opnieuw laden" (het gekrulde pijltje) heel snel knipperen en afwisselen met het knopje voor "Opladen pagina stoppen" (het kruisje), en na een paar seconden verschijnt deze fout melding (zie afbeelding) Ik kan de pagina opnieuw opladen, maar na een tijdje herhaalt de fout zich weer. Héééél vervelend...!
Ik heb al de 'suggesties' geprobeerd, maar dat helpt niet. Wellicht is er een extensie of iets wat in kan instellen voor die ene site om het probleem te verhelpen, maar ik weet niet wat.
Iemand een oplossing hiervoor?

Toegevoegd na 1 minuut:
Even op de afbeelding klikken voor een groter beeld, dan is de foutmelding goed zichtbaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier gaat het ook prima met firefox maar ik lees dat één van de antwoordgevers het niet lukt met IE maar wel weer met google chrome. Ik vrees dat het juiste antwoord er niet tussen staat maar probeer het eens met een andere browser. Het lijkt me belangrijk om te weten of het je dan wel lukt.

Het beste antwoord

Chrome op de Mac en op mijn PC (XP) doet het zonder problemen. Je zou eens moeten kijken of instekers (plugins) of andere progjes (extensies) hebt meelopen. Schakel die dan uit en kijk wat er gebeurt. Je kunt ze dan vervolgens weer 1 voor 1 aanschakelen (tikkie taai, maar zo haal je de, eventuele, boosdoener er uit).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opgelost! Blijkbaar was er iets wat niet goed ging met de pop-up's. Ik heb de instellingen veranderd, en nu gaat het goed, nog steeds met Chrome.
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Probeer eens een andere browser. Ik gebruik met volle tevredenheid "Opera" en die geeft die site zonder problemen weer. Opera is gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij werkt het browser niet zo goed ik zou internet Explorer die werkt wel als je die site an klikt maar die is wel een beetje sloom
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met IE10 heb ik dat probleem ook op uw website, als ik die open met Google Chrome browser lukt het perfect.
Google Chrome kan u gratis downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Moest ook nog vermelden dat u die best opnieuw installeert bv via bijgevoegde link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij gebruikt de vraagsteller Google Chrome!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt maar ik heb erbij vermeld om die opnieuw te installeren omdat ik die fout niet heb.