hoe kan ik een text met <test> </test> openen/opslaan?

Ik moet elke week een toets maken van Server 2008, nu heb ik alle antwoorden gevonden op het internet, maar dit is haast niet leesbaar:

http://www.netwerk-smets.nl/deel1/toetsen/H05/wintoets.xml

Iemand een idee hoe ik dit kan opslaan/openen zodat het leesbaar word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Dit (bijgevoegde schermafdruk) krijg ik met Firefox op Mac. Leesbaar genoeg. Chrome (op Mac en op pc) geeft iets soortgelijks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tot zover kwam ik ook nog, maar in het bestand staan regels zoals
met de vraag en
met het antwoord op de vraag dit wil ik er uit filteren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze natuurlijk met ctrl-F opzoeken en verwijderen, maar er zal vast een handiger manier zijn die ik als leek niet ken.
Topic is 3 jaar oud maar ik had diezelfde pagina net ook nodig en ik de oplossing is vrij simpel. Sla die xml pagina gewoon op met ctrl+s. Open kladblok/notepad en sleep dat bestand erin. Sla het bestand op als .html bestand en dan kan je hem zo met een browser openen.