waarom zet de pc de muziek die ik draai niet automatisch in wmp?

Heb sinds kort windows 8 Op een nieuwe pc, met wmp 12 ? Of nog hoger? weet niet waar ik dat kan vinden. In het verleden was het zo dat als ik een nr draaide dit dan automatisch naar de wmp werd gezet, en het dus daar ook weer kon vinden/draaien. Nu niet meer, ben al even wezen stoeien met bibliotheken, maar kom er niet echt uit. Denk dat het daar wel mee te maken heeft.
Wie kan me duidelijk uitleggen hoe dat moet?

Toegevoegd na 11 uur:
Het rippen gaat prima, ik download ook wel eens wat nrs en die wil ik dan later weer beluisteren in de wmp. En daar gaat het fout, deze worden niet in de mp gezet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je zult de mediaspeler zo moeten instellen dat deze elke ingelegde cd meteen gaat rippen.En dan legt de pc dit vast in de database van de wmp.