Er wordt geen afbeelding geplakt in Adobe Illustrator, maar een link. Waar kan het aan liggen?

Ik wil een (internet)afbeelding plakken in Adobe Illustrator, maar sinds vandaag wordt er dan een link weergegeven (tekst) en geen afbeelding.
Normaal gesproken wordt de afbeelding dan gewoon geplakt (doet 'ie overigens wel gewoon in programma's in Word). Waar zou het aan kunnen liggen?

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Is er een update geweest van het programma? dat zou een reden kunnen zijn. Mss is er wat veranderd bij je instellingen.

Anders gewoon opslaan op je harde schijf en dan kopieren en plakken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad op je harde schijf opslaan, en in plaats van kopieren,plakken kun je ook in het venster naar "bestand importeren" gaan, dan neemt ie m meestal automatisch al JPeg