Mijn imac wil geen bijlage toevoegen in de mail, weet iemand hoe ik dit moet doen?

Sinds vorige week heb ik de nieuwe imac. Het enige probleem waar ik nu tegen aan loop is dat hij geen bijlagen wil toevoegen. Via het bijlage icoon kan ik wel een bestand selecteren en invoegen, maar vervolgens komt deze niet in de mail te staan en krijgt de ontvanger ook geen bijlage. Kan iemand mij met dit probleem helpen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Heb je als je een bijlage toevoegt aangevinkt "als Windows bijlage"? Wel systeem draai je en welk mail programma + versie? Je kan een bestand ook naar je mail slepen en dan loslaten "drag & drop". Kijk of dat wel werkt.