Waarom loopt Pinnacle Studio 16 steeds vast met video's bewerken?

Ik heb dit programma gekocht om filmpjes te bewerken, maar hij loopt steeds vast bij het importeren en het bewerken. Ik heb het al een aantal keren opnieuw geïnstalleerd maar het werkt niet, ook de patch (versie 16.0.98) werkte eerst wel goed maar het probleem kwam weer terug! Kan iemand mij misschien helpen?
Groeten,
DigiPCHelp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Heb dit probleem ook gehad. Ik heb het Interne geheugen uitgebreid tot 8 GB. Daarna praktisch geen problemen meer gehad.