Waarom laad adobe flash player heel traag bij facebook spellen?

Hallo,

Als ik Angry birds friends wil spelen via facebook en ik open dat dan laad hij het spel wel, maar Adobe flashplayer reageert heel traag.

Vooral bij bewegende objecten zoals kanonnen en andere dingen moet hij heel lang laden en loopt de pc bijna vast, of ik moet heel lang wachten voor hij alles op orde heeft. Ik heb Adobe flash player 11 al eens verwijderd en opnieuw erop gezet, maar geen resultaat.
Met Firefox en Chrome hetzelfde probleem.
Waar kan dit aan liggen?

Andere spellen doen het wel allemaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

het kan aan je pc liggen (processor of videokaart)
of aan je internet verbinding meschien staat er gewoon te veel progrms open op dat moment