slaat dropbox wijzigingen in een document automatisch op?

als je dropbox op je computer hebt gedownload en dan je documenten in dropbox zet slaat hij dan de wijzigingen in een document en nieuwe documenten automatisch op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je een document in dropbox hebt staan, je brengt hier een wijziging in aan en je slaat het document op, dan is deze wijziging in dropbox. Dat is dan zowel op je eigen computer zo, als op internet: deze twee worden voortdurend met elkaar gesynchroniseerd.

Wanneer je een document zowel op dropbox hebt staan als op je computer (in een map buiten dropbox) zijn dit twee verschillende documenten (ook al zijn ze identiek) en zal een wijziging in de één geen wijziging in de ander opleveren.