Hoe installeer ik sims (gekocht) op een computer zonder cd-dvd reader?

Ik heb een mac gekocht (2012) en sims 3. Het is mogelijk om de sims op mijn mac te installeren. Maar ik heb geen cd-dvd speler. Wel heb ik een activatiecode. Hoe pak ik dit aan???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan een externe DVD-CD speler aan je mac(book?) of je laat door iemand een virtuele CD maken. Dat kan bijv. met Poweriso. (http://poweriso.com ook voor MAC)
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn inderdaad externe cd/dvd-spelers die je met een usb-stick in je computer kan doen. Ik weet alleen niet of dat bij mac kan, maar blijkbaar wel :P