Hoe kun je een logo als watermerk toevoegen aan een video?

Op TV zie je dat altijd in een hoekje en dat wil ik ook om mijn video's te beschermen tegen diefstal.
Is zoiets te doen met een gratis videobewerkingsprogramma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken geen een gratis videobewerkingsprogramma die dat kan. Software maken kost nou eenmaal geld. Maar ga mensen dan niet minnen omdat ze met probeerversies komen, ze proberen je te helpen. Als jij namelijk geen geld uit wil geven moet je daar geen andere mensen voor aanpakken en ze aanpakken omdat ze een gratis oplossing hebben is al helemaal appart.

Het beste antwoord

Je slaat je logo op als png, dan kan je in sony vegas pro (is niet gratis, maar wel een probeerversie) het logo schalen en verplaatsen, hier vind je daar een tutorial over:
https://www.youtube.com/watch?v=Ochw7jDVC-0
als je door klikt naar part 2 zie je ook hoe je het in sony vegas moet plaatsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op zich wel een goed antwoord ware het niet dat Sony Vegas geld kost. Dan rest mij niets anders dan een negatieve antwoordwaardering te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik citeer:"Gratis probeerversie!!!"
Probeervesies werken meestal 30 dagen, genoeg tijd om je filmpje te maken lijkt me. Heb je het vaker nodig kun je het beter gewoon kopen lijkt mij, want er zijn goedkopere programma's die dit ook kunnen, zoals magix video deluxe.

Andere antwoorden (1)

Logo opslaan als .png met photoshop (achtergrond wel weghalen)
plaatje inladen met adobe premiere, en naar de rechter bovenhoek slepen.
Gebruik blending options -> transparency om het doorzichtig te maken.
Kind kan de was doen.