Mag ik een hele pagina citeren van internet?

Ik moet een hele pagina citeren voor een werkstuk. Compleet knip-plak van internet. Hoe doe ik dit met een voetnoot? Is het wel overzichtelijk genoeg als er slechts een 1'tje staat bij het laatste woord van de pagina en dan in de voetnoot verwerkt. Mag dit wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het mag geloof ik wel wat wel belangrijk is is dat je de bron vermeld zo kunnen we zien waar je de info vandaan hebt misschien kan je de tekst in alineas verdelen als Egt nog niet gedaan is zo maak je het wat overzichtelijker succes!!!

Toegevoegd na 13 minuten:
Met egt bedoel ik dit

Toegevoegd na 13 minuten:
Met egt bedoel ik dit