Ik heb een ipod 4 is het handig om het te updaten naar i os 6, of wordt mijn ipod 4 daar te sloom van?

En kan dat in instellingen of moet dat via itunes?
Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan het proberen, via itunes. Dat ie sloom wordt was bij mij wel is gebeurd. Maar maak dan gewoon een Back-Up via Itunes en probeer hem dan te herstellen. Vragen? Ik antwoord ze graag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik draai nu op IOS 6.0.1 en het werkt sneller dat IOS 5.1.1, ik heb vele testen gedaan samen met een vriend. Zelfde iPod zelfde hoeveelheid opslag. Maar persoonlijk vind ik IOS 6 niet zo fijn..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.league-soft.com, Ik hoop dat het kan u helpen.