Hoe verstuur ik een mail aan meerdere mailadressen tegelijk in Thunderbird?

Titel zegt genoeg denk ik...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.1K

Het beste antwoord

Als je vaker naar diezelfde mailadressen een mail gaat sturen dan kun je het beste een groep aanmaken.

Als het eenmalig is moet je gewoon na elke mailadres op enter drukken en dan krijg je een nieuw vakje om een mailadres in te vullen etc.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je links een balk wilt zien met alle adressen in je adressenboek: open een nieuwe mail, ga bovenaan naar 'beeld', klik daarop en selecteer 'adressenzijbalk F9" dan kun je de mailadressen aanklikken.en onderaan op AAN, CC of BCC klikken.

Oja: als de mensen elkaar niet goed kennen: gebruik dan BCC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die vraag vroeg ik ca. 2 jaar geleden en niemand kan mij antwoord geven. Fantastisch die adressenzijbalk. Hiermee ben ik echt geholpen. Bedankt en een vette +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hee dat is fijn Almighty dat ik je na 2 jaar nog geholpen heb!