Ik wil een programma van mijn pc verwijderen, maar dat lukt niet omdat het geen .dll file kan vinden. Wat moet ik doen?

Het programma dat ik niet kan verwijderen heet : USB WEB CAMERA

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer start(vlag), configuratiescherm, linksonderin Een programma verwijderen, usb webcamera opzoeken,erop klikken,op verwijderen klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo kreeg ik de melding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het programma staat waarschijnlijk ook bij program files, mapje even verwijderen en evt nog zoeken of er nog andere mappen van zijn(in documenten ofzo).

Het beste antwoord

Ik begrijp dat je het programma nog wel kunt zien bij Start > Configuratiescherm > Software (of: Programma's en onderdelen)? Als het daar niet meer tussen staat, zul je USB Webcamera eerst opnieuw moeten installeren, waarna je het definitief kunt verwijderen, op de manier die ik hieronder beschrijf).

Installeer Revo Uninstaller op je pc: http://download.cnet.com/Revo-Uninstaller/3000-2096_4-10687648.html.

Let op: Wanneer je gevraagd wordt om een toolbar te installeren, klik je op Decline!!

Open Revo Uninstaller en ga, onder het tabblad De-installeren, op zoek naar USB Webcamera. Markeer dat programma en klik op De-installeren. Klik op "Ja" en op "Volgende". Als gevraagd wordt of je het programma wilt verwijderen, klik je op "Ja". Revo scant je pc twee keer op restbestanden die bij het verwijderen van het programma eventueel op je pc zijn achtergebleven. Als die gevonden worden, klik dan op "Alles selecteren" en vervolgens op "Verwijderen". Zodra je het hele traject hebt voltooid, kun je het beste je pc even opnieuw opstarten.
Pieter2011