Hoe krijg je 't kruisje rechtsboven in Word 2010 terug?

T.m. Word 2003 staat ie er gewoon; in 2007 is 't in te stellen via weergave, maar in 2010 zie ik die optie niet meer.

Ik bedoel het kruisje waarmee je het huidige document sluit (en niet het hele programma).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.5K

Het beste antwoord

Ik heb een engelstalige versie van Word, dus ik zal in mijn antwoord de Engelse termen gebruiken. Jou kennend kun je zelf uitvinden hoe die termen in het Nederlands heten.

Open Word, en zorg dat je minimaal één document hebt geopend; desnoods het lege document dat Word vanzelf aanmaakt als je het programma start (druk op Control-N als je geen document hebt).

Klik nu helemaal linksbovenin op File, en vervolgens op Options. Het optiesvenster verschijnt. Klik daar aan de linkerkant op Advanced.

Scroll nu aan de rechterkant naar beneden tot het vijfde kopje; bij mij heet dat Display. Zet daar het tweede vakje, "Show all windows in the taskbar", uit.

Klik op OK en je hebt je geliefde kruisje terug.

Plaatje bij antwoord
Cryofiel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank! Gevonden.

Andere antwoorden (1)

Die krijg je niet terug, ze hebben het aangepast: Als je nu op het kruisje drukt, dan sluit alleen het document dat je momenteel in beeld hebt ipv het hele programma.