Het lukt mij niet op lange emails te printen. Wie helpt?

Het lukt mij niet uit emails vanuit outlook te printen die langer zijn dan 1 a4. Het gaat om de mail zelf, dus niet de bijlage. Als de mail langer is dan 1 pagina, print hij alleen de 1e pagina. De rest ontbreekt dus. Ook bij afdrukvoorbeeld zie ik maar 1 pagina staan, want dus niet correct is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Wat ik meestal doe, is dat ik de tekst kopieer naar Word en van daaruit de emails print.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebeurt het ook bij andere office applicaties?
Probeer Outlook eens in veilige modus en probeer dan te printen. Om Outlook te openen in veilige modus (W7): Ga naar Start > Alle programma's > Bureau Accessoires > Opdrachtpromt > en type: outlook /safe > enter.
Voor andere Windows versies kun je ook kiezen voor Start > uitvoeren > type: outlook /safe > enter
Probeer ook eens een andere printer te veranderen naar XPS Document Writer of OneNote en kijk of dat wel werkt.